OTP Bank S.A. a migrat cu succes la un nou sistem informațional și un nou centru de procesare a cardurilor

OTP Bank S.A. a migrat cu succes la un nou sistem informațional și un nou centru de procesare a cardurilor

Începând de astăzi, OTP Bank S.A. operează într-un nou sistem informațional, realizând totodată tranziția la un nou centru de procesare carduri. Este o etapă importantă și necesară în dezvoltarea băncii, urmând prerogativa băncii în direcția de digitalizare.

„Grație efortului consolidat al echipei OTP Bank S.A., partenerilor Visa și Masterard, precum și a furnizorilor de soluții IT și digitale, OTP Bank S.A. a migrat cu succes la un nou sistem informațional și un nou centru de procesare a cardurilor. Urmează o perioadă de adaptare în care vom continua să efectuăm dezvoltări, acesta fiind un proces complex. Beneficiind de expertiza echipelor OTP Group vom dezvolta gradual produse și servicii financiare inovatoare pentru a îmbunătăți continuu experiența clienților noștri atât în utilizarea canalelor digitale - una dintre prioritățile strategice ale băncii, cât și în rețeaua de sucursale OTP Bank S.A.” - menționează Bogdan Spuză, Președinte al Comitetului Executiv - CEO al OTP Bank S.A.

„Odată cu tranziția la un nou sistem informațional, OTP Bank S.A. face un pas important în implementarea strategiei de dezvoltare IT a Băncii. În contextul acestei noi etape, OTP Bank S.A. va continua transformarea digitală prin echipele de experți implicate cu dedicație în proiecte de transformare IT și digitalizare a proceselor.” a declarat Iurie Rusu, Vicepreședinte al Comitetului Executiv - Şef Divizie IT&Operaţiuni.

Migrarea la un nou sistem informațional și un nou centru de procesare a cardurilor s-a realizat în perioada 4-7 august 2022, timp în care sucursalele OTP Bank S.A. nu au activat, iar aplicațiile bancare, operațiunile, produsele și serviciile băncii au fost temporar indisponibile. În acest context, pentru a oferi clienților și partenerilor acces permanent la informație, a fost lansată o pagină dedicată pe site-ul băncii - Stare Servicii, care prezenta în timp real disponibilitatea serviciilor băncii în perioada migrării. Pagina va continua să fie disponibilă, fiind o sursă utilă de informare cu privire la disponibilitatea serviciilor și aplicațiilor băncii. Acest lucru va contribui la o planificare corectă și eficientă a resurselor de timp și financiare pentru toți utilizatorii de produse și servicii OTP Bank S.A.

”Începând de astăzi, 8 august, toate sucursalele OTP Bank S.A. din Chișinău și din regiuni și-au reluat activitatea în regim normal. Așteptăm clienții pentru a beneficia de tot spectrul de produse și servicii ale băncii, și suntem gata să le oferim suport în dificultățile întâmpinate. Ofertele comerciale lansate în perioada înainte de migrare, sunt valabile și clienții pot beneficia de ele.” a declarat Petru Delinschi, Vicepreședinte al Comitetului Executiv – Director Comercial Retail Banking.

Chiar dacă etapa de migrare s-a realizat cu succes, perioada următoare migrării implică monitorizarea cu maximă vigilență a modului în care derulează procesele operaționale, sunt procesate datele și se derulează tranzacțiile, mai ales operațiunile suport din spatele proceselor. Motiv pentru care, în această următoare etapă care poate dura până la câteva luni, contăm pe înțelegerea și încrederea clienților, partenerilor noștri.

”Strategia de business se adaptează noilor realități economice și geopolitice, dar și progresului în domeniul tehnologiilor. Fiind preocupați de experiența clienților din domeniul business, OTP Bank S.A. își propune reinventarea soluțiilor de business banking prin implementarea acestor două proiecte majore.” – a declarat Elena Guzun, Vicepreședinte al Comitetului Executiv – Director Comercial Corporate Banking.

Modernizarea arhitecturii IT și a rețelei, împreună cu simplificarea proceselor și procedurilor interne, vor crește semnificativ eficiența operațiunilor, calitatea serviciilor prestate și a deservirii clienților OTP Bank S.A.

OTP Bank S.A. își exprimă aprecierea și recunoștința față clienți, parteneri, care au dat dovadă de multă înțelegere în perioada migrării. Rămânem loiali angajamentelor asumate, continuăm implementarea și dezvoltarea inițiativelor de impact, fiind partenerul financiar de încredere și un furnizor responsabil de servicii financiare.


Despre OTP Group

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală și de Est, în timp ce în Moldova este prezent de 3 ani prin subsidiara OTP Bank S.A. Promovând inovația, creșterea stabilă și serviciile financiare integrate, OTP Group a devenit un jucător dominant pe piața Europei Centrale și de Est și este considerat un grup bancar important chiar și la scară europeană. Comunitatea de aproximativ 40 de mii de angajați deservește zilnic aproape 16,3 milioane de clienți din 11 țări.

Despre OTP Bank S.A.

OTP Bank S.A. (Moldova), subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat și universal de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament și profesionalism, OTP Bank S.A. înțelege nevoile clienților și contextul actual al pieței, și este un partener financiar de încredere în furnizarea de servicii financiare. Banca ocupă locul 3, în funcție de active, în clasamentul instituțiilor bancare din Moldova, din decembrie 2021.

Distribuie pe Facebook