Mobiasbanca se alătură campaniei „Educația financiară – un beneficiu personal, social și economic” lansată de BNM

Mobiasbanca se alătură campaniei „Educația financiară – un beneficiu personal, social și economic” lansată de BNM

Mobiasbanca – OTP Group se alătură campaniei de informare și sensibilizare a societății cu genericul „Educația financiară – un beneficiu personal, social și economic”, lansată de Banca Națională a Moldovei.

Campania este determinată de interesul în continuă creștere pentru educația financiară și implicarea tot mai activă a populației de diferite vârste în gestiunea banilor și diverse activități ce contribuie la incluziunea financiară.

Progresul tehnologic și transferul afacerilor, comerțului în mediul online, dezvoltarea produselor financiare, impun necesitatea creșterii nivelului de educație financiară în societate, pentru a pregăti consumatorii să ia decizii financiare în mod conștient și responsabil, să-și gestioneze eficient fondurile proprii și să evite riscurile, dificultățile financiare.

În acest scop, campania include o serie de videografice pe tematici precum: banca centrală, politica monetară, inflaţia, creditul, economii și investiții, plăți cu cardul în siguranță ş.a. Acestea au fost publicate și sunt accesibile publicului pe pagina facebook a BNM.

Pe parcursul a 2 săptămâni, Mobiasbanca – OTP Group va publica pe paginile de pe rețelele de socializare materialele video aferente acestei campanii.
Aceste materiale vor putea fi accesate și pe paginile de pe rețelele de socializare ale Fundație pentru educație financiară „OK”.

Поделиться на Facebook