Serviciul POS terminale

Un serviciu comod şi util pentru o afacere prosperă!

Serviciul POS terminale este un serviciu, care presupune instalarea de echipamente speciale în locaţiile agenţilor economici (clienţii băncii) care doresc sau sunt obligaţi conform normelor legislative în vigoare să accepte achitarea plăţii pentru produsele vândute/serviciilor prestate prin intermediul cardurilor bancare.

Doriţi ...

  • Creşterea volumului de vânzări şi atragerea de noi clienţi?
  • Reducerea costurilor legate de gestionarea numerarului?
  • Creşterea gradului de operativitate în procesul de vânzare?

Mobiasbană vă propune serviciul de acceptare a cardurilor bancare MasterCard la plată.

Cine poate beneficia de Serviciul POS terminale?

  • Clienţii Mobiasbancă care doresc să accepte la plată cardurile emise sub însemnele MasterCard;
  • Clienţii Mobiasbancă care au atins volumul vânzărilor stabilit de legislaţia în vigoare şi sunt obligaţi să accepte cardurile la plată;

Ce avantaje prezintă Serviciul POS terminale?
 

  • o soluţie simplu de implementat — optând pentru serviciul de acceptare la plată a cardurilor bancare oferit de Mobiasbancă veţi putea oferi propriilor clienţi posibilitatea de a efectua tranzacţii prin intermediul cardurilor MasterCard în lei şi valută străină;
  • efort minim — banca noastră vă pune la dispoziţie terminale electronice de plată performante, uşor de utilizat şi care ocupă puţin spaţiu;
  • un serviciu rapid şi uşor — încasarea contravalorii operaţiunilor efectuate prin carduri în lei şi valute străine în cont se desfăşoară în mai puţin de 4 zile, în condiţii de maximă siguranţă şi confort. În plus, aveţi posibilitatea ca sumele încasate să fie automat transferate din contul de acceptare în contul curent al companiei;
  • grad înalt de securizare şi rapiditate în procesarea tranzacţiilor — calitatea serverului nostru de autorizare permite oferirea unui răspuns foarte rapid cererilor de autorizare electronice oferind totodată, o rată de disponibilitate superioară;
  • creşterea volumului de vânzări — din cei peste 1 milion 600 mii de posesori de carduri existenţi în prezent în Moldova, o parte pot deveni chiar clienţii unităţii comerciale pe care o administraţi. Mai mult chiar, oferind clienţilor posibilitatea de a plăti prin intermediul cardului, aceştia nu vor fi nevoiţi să îşi limiteze cumpărăturile la banii pe care îi au în portofel, ci la disponibilul contului lor în bancă, sporind astfel volumul cumpărăturilor în magazinul dumneavoastră;
  • atragerea de noi clienţi fideli — Mobiasbancă vă pune la dispoziţie autocolante cu semnale de acceptare MasterCard, care vor permite o identificare clară a magazinului dumneavoastră, precum şi o serie de alte articole promoţionale oferite gratuit care vor atrage noi clienţi. Pe lângă aceasta, veţi putea profita din plin de campaniile promoţionale organizate de banca noastră pe tot parcursul anului;
  • tarife competitive — Mobiasbancă vă propune o politică tarifară competitivă adaptată obiectului dumneavoastră de activitate. În plus, pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, în funcţie de volumul tranzacţiilor realizate prin carduri, după o anumită perioadă de activitate banca poate revizui tarifele dumneavoastră stabilite iniţial.

Ce comisioane sunt aplicate pentru Serviciul POS terminale?

  • Comision pentru efectuarea tranzacţiilor prin echipamentul de acceptare carduri la plată. Comisionul va fi perceput în dependență de cardurile utilizate, după cum urmează:

     

    Denumire comision:   Valoare Explicații
    Comision pentru tranzacții efectuate cu:
     – carduri Mobiasbancă 1.5%  - comision aplicat la volumul tranzacțiilor
     – carduri emise de alte bănci din Republica Moldova 1.8%
     – carduri emise de alte bănci din străinătate 2.7%
  •  Comision fix pentru gestiunea funcționalului de acceptare carduri la plată  

    Denumire comision:  Valoare Explicații
    Comision de acceptare la plată a cardurilor 170 lei  - comision lunar aplicat pentru un terminal

 

Cum se activează Serviciul POS terminale?

  • prin solicitare, care se depune de client la unitatea bancară în care are deschis un cont curent în MDL;
  • ulterior cererii, trebuie doar să încheiaţi un contract cu banca, iar noi vă vom pune la dispoziţie un echipament format dintr-un terminal electronic de plata (POS) şi un software de procesare.

Ce condiţii tehnice urmează a fi întrunite?

  • linie telefonică individuală;
  • priză telefonică;
  • priză electrică în apropierea locului în care doriţi să fie instalat terminalul POS.

Suport clienţi

Serviciile de asistenţă ataşate acestui produs adaugă un plus de valoare acestuia. Tocmai de aceea, vă punem la dispoziţie un serviciu complet de asistenţă prin care vi se asigură:

  • instalarea şi întreţinerea echipamentului;
  • sprijin din partea unor echipe specializate, responsabile pentru buna funcţionare a acestui serviciu;
  • un serviciu de asistenţă telefonică Contactell, care vă stă la dispoziţie pentru a vă oferi informaţii suplimentare referitoare la acest serviciu.

Contacte si asistenţă

Pentru informaţii suplimentare, nu ezitaţi să ne contactaţi la cea mai apropiată unitate Mobiasbancă sau apelînd  Serviciul Contactell  disponibil 7 zile din 7, 24 ore din 24, la numărul de telefon 022 256-456