Sistemul Client-Bancă

Administrarea eficientă a operaţiunilor bancare

Serviciul Client-Bancă este un instrument de gestiune a conturilor bancare, care vă permite stabilirea unei legături permanente cu banca şi efectuarea unei game diverse de operaţiuni, fără a mai fi nevoie să vă deplasaţi la sediile unităţilor noastre.

Sistemul Client-Bancă este o aplicaţie tehnică cu funcționalități complexe, instalată pe computerul Dvs. (sistem automatizat de deservire bancară la distanţă tranzacțional – de tip pc-payments), care se reflectă într-o soluţie perfectă pentru afacerea Dvs.

Avantajele de care beneficiaţi:

  • Costuri reduse - comisioane mai mici faţă de cele aferente operaţiunilor derulate la ghişeu
  • Economie de timp - eliminarea necesităţii deplasării la sediul băncii şi statul la coadă la ghişeul bancar 
  • Controlul conturilor şi operaţiunilor bancare – se obţin informaţiile complete aferente acestora, necesare pentru desfăşurarea activităţii companiei dvs.
  • Uşurinţă în utilizare - mobilitate, rapiditate, interfatare cu alte sisteme contabile
  • Confort şi siguranţă în efectuarea operaţiunilor bancare - se asigură confidenţialitatea datelor şi integritatea tranzacţiilor prin utilizarea semnăturii electronice.

Prin sistemul Client-Bancă puteţi efectua:

  • Operaţiuni de plată în lei realizând transferuri în conturile proprii, în favoarea partenerilor comerciali şi organelor de stat
  • Obţineţi informaţiile necesare derulării activităţii dvs. contabile şi bancare, consultând situaţia conturilor, tranzacţiilor efectuate, extraselor pentru conturile curente deschise la bancă
  • Operaţiuni de schimb valutar utilizând cursurile de schimb valutar mereu actualizate de către bancă (inclusiv operaţiuni de conversie valutară)
  • Operaţiuni de plată în valută străină către partenerii externi, cu respectarea normelor legale în vigoare

Adiţional beneficiaţi de o posibilitate rapidă şi simplă de plată a salariilor şi alimentare a cardurilor business

Aderare simplă, accesibilitate rapidă

Serviciul de suport a sistemului Client-Bancă

Beneficiaţi de suport din partea serviciului de consultanţă tehnică în zilele de lucru ale băncii (luni – vineri), între orele 9:00-16:45, apelând la +373 (22) 812-361 sau +373 (22) 812-345 sau prin email clientbank.support@mobiasbanca.md.

Domeniile vizate:

  • asistenţă la instalarea aplicaţiei
  • asistenţă la generarea semnăturilor electronice
  • asistenţă la remedierea erorilor apărute în procesul de creare/salvare/semnare/transmitere a documente electronice.

Programul de disponibilitate a sistemului de deservire bancara la distanta Client-Banca

Execuţia documentelor electronice se procesează în zilele de lucru ale băncii (luni – vineri), între orele 9:00-16:45. Din acest considerent, pentru a evita inconvenienţele create de refuzul spre executare a documentelor care au fost transmise în afara intervalului orar specificat, va rugăm să manifestaţi vigilenţa la transmiterea documentelor electronice atât cu privire la ora la care transmiteţi documentul electronic, cât şi cu privire la data de emitere/transmitere/execuţie aferentă documentului.

Servicii opţionale

În cazul în care doriţi să beneficiaţi de avantajele oferite de Serviciul Client-Bancă, puteţi adera la pachetele de produse oferite de către bancă. În acest fel, veţi putea beneficia nu doar de o gamă largă de produse şi servicii bancare, ci şi de comisioane preferenţiale atât la efectuare de operaţiuni prin intermediul sistemului Client-Bancă, cât şi pentru celelalte produse incluse în pachet.

Aflaţi mai multe chiar acum!

Consilierul dvs. va sta la dispoziţie pentru a va acorda toata asistenţă sau informaţiile adiţionale de care aveţi nevoie pentru aderarea la Serviciul Client-Bancă.

Avem grijă nu doar de banii clientului, ci propunem şi soluţii optime pentru a economisi timpul!

În ultimul timp experții internaționali au depistat vulnerabilități critice în sistemele de transmitere a datelor prin Internet la nivel global. BC „Mobiasbancă – Groupe Société Générale” S.A. are grijă de clienții săi și depune eforturi din timp pentru a le proteja datele. În acest scop, dar și pentru a reduce riscul de pierdere a datelor, banca va bloca sistemele și protocoalele ce ar putea fi afectate. Pentru a putea utiliza în continuare sistemul Client-Bancă prin intermediul site-ului www.mobiasbanca.md, este necesar să dezactivați opțiunea de conectare a protocolului SSL în browser (de ex. Internet Explorer, Google Chrome, etc.) și să activați opțiunea de conectare TLS conform ghidului. Pentru suport puteți contacta serviciu Client-Banca Suport la tel. +373 (22) 812-345.

 

Care este comisionul lunar perceput pentru serviciul Client-Banca?

Comisionul lunar perceput pentru acest serviciu este de 40 lei/luna. Acest comision va fi debitat automat lunar din contul curent în MDL. 
* Lista completa de tarife si comisioane poate fi consultata pe site-ul bancii: https://www.mobiasbanca.md/tarife_pj

Comisionul lunar se percepe în functie de numarul de conturi cu care se adera la serviciu?

Nu, comisionul lunar nu se percepe în functie de numarul de conturi cu care se adera la serviciu sau care ulterior pot fi adaugate la acest serviciu. Este un comision fix.

Am comisioane mai reduse pentru plati daca le efectuez prin intermediul serviciului?

Da, utilizând aplicatia Client-Banca beneficiati de comisioane reduse pentru platile în lei. Operatiunile de schimb valutar nu se taxeaza, iar pentru platile în valuta straina se percep aceleasi comisioane ca si pentru cele efectuate pe hârtie.
* Lista completa de tarife si comisioane poate fi consultata pe site-ul bancii: https://www.mobiasbanca.md/tarife_pj

Documente și informații utile:

Întrebări frecvente

Cerere de aderare
Cerere de modificare
Cerere de reziliere