Ofertă promoțională! Deschide acum depozite în lei cu dobânzi de până la 12% anual și primești un card Visa Gold gratuit și șansa de a câștiga un aspirator robot performat! Vezi ofertele recomandate de OTP Bank.
Picture

Cariera la OTP Bank

Află mai multe despre posturile vacante la OTP Bank. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.


Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicala suplimentară;
  • Tichete de masă;
  • Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.



Pune-ţi cariera pe upgrade cu 
OTP Bank!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@mobiasbanca.md

(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)

Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi.
Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Dealer Operațiuni Monetare

Misiune post: Efectuarea operațiunilor pe piața interbancară internă și externă. Efectuarea operațiunilor pe piața valorilor mobiliare. Raportarea externă către BNM, CNPF și internă către conducerea și subdiviziunile Băncii.

Ce ai de făcut:

  • Atragerea și plasarea resurselor pe piața interbancară locală și externă;
  • Efectuarea operațiunilor cu valori mobiliare de stat și corporative;
  • Raportarea către Banca Naţională a Moldovei privind operațiunile efectuate pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare de stat;
  • Raportarea către Comisia Națională a Pieței Financiare privind activitatea băncii pe piața valorilor mobiliare corporative;
  • În comunicarea cu clienții băncii să utilizeze exclusiv canale de comunicare permise de DNI în vigoare
  • Raportarea internă către conducerea și subdiviziunile Băncii privind operațiunile efectuate;
  • Elaborarea procedurilor interne ale secției, ce țin de efectuarea operațiunilor pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare;
  • Contribuirea la pregătirea rapoartelor și realizarea proiectelor în domeniul operațiunilor FOREX;
  • La indicația șefului subdiviziunii va exercita în aceasi unitate unele atribuții de muncă ale unui salariat temporar absent.


Vom aprecia să ai:

  • Studii economice superioare;
  • Experienţa în domeniul bancar min. 2 ani;
  • Cunoaşterea Platformei Unice de Tranzacționare și terminalului Bloomberg, Platformei DCU va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor BNM și Ministerului Finanțelor al Moldovei privind activitatea pe piața interbancară și pe piața valorilor mobiliare de stat;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor CNPF privind activitatea pe piața valorilor mobiliare corporative (deținerea Certificatului de calificare a specialistului în domeniul valorilor mobiliare va fi un avantaj);
  • Posedarea liberă a limbilor română, rusă şi engleză;
  • Cunoştinţe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat.

Manager relații clienți SME, Departamentul IMM

Ce ai de făcut:

· Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii IMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii Băncii;

· Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;

· Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii IMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;

· Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;

· Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;

· Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

 

Vom aprecia să ai:

· Studii superioare economice / financiar-bancare;

· Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 2 an în sistemul bancar;

· Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;

· Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);

· Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).

Consilier Vânzări la Distanță

Ce ai de făcut:

⦁ Vânzarea produselor și serviciilor Băncii destinate persoanelor fizice, prin intermediul parteneriatelor stabilite de către Bancă (POS lending);
⦁ Vânzarea produselor și serviciilor Băncii prin intermediul canalelor alternative de distribuție (telefonie, fax, email, sms , IVR, etc);
⦁ Procesează solicitările privind creditele de consum parvenite prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, destinate persoanelor fizice;
⦁ Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
⦁ Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
⦁ Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
⦁ Cunoașterea, aplicarea și respectarea DNI ale Băncii;
⦁ Organizare și orientare spre eficiență a activităților gestionate în cadrul Secției Vânzări la Distanță;
⦁ Participarea în proiecte de dezvoltare ale Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

⦁ Studii superioare cu profil economic;
⦁ Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
⦁ Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu/avansat de comunicare;
⦁ Abilităţi de operare PC, pachete/aplicații software și baze de date interne (nivel avansat);
⦁ Experiența în domeniul vânzărilor produselor bancare constituie un avantaj.

Consilier Suport Clienți (call-center)

Ce ai de făcut:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare;
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Sucursala sau redirectionare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clientilor in cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.

 

Particularităţile postului:

  • Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, turele de sărbători se achită conform tarifului special.

 

Agent Vânzări | Chișinău, Bălți, Soroca, Cahul

Misiune post: Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS, Bank at Work, Agenți de vânzare, etc.) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare.


Responsabilităţi de bază:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență.

Operator Ghişeu Universal

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

Consilier Financiar Bancar

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea calitativă a tuturor operaţiunilor de ghişeu prin virament, pentru clienţi Corporate, specifice funcţiei;
  • Imbunătăţirea continuă a performanţelor proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacţiei necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor şi altor părţi interesate.
  • Promovarea, vânzarea calitativa a produselor şi serviciilor Băncii cu respectarea procedurilor şi reglementărilor aferente, precum şi consultarea calitativa a clienţilor existenţi şi potenţiali privind acestea.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare in domeniul economic/financiar / medii de specialitate/superioare incomplete;
  • Experienţa în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie analogică va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office, Excel;
  • Vorbirea fluentă a limbilor: română și rusă, engleza (constituie avantaj);
  • Abilităţi de comunicare, orientare spre client, rezultat si calitate;
  • Atenţie la detalii.

 

Sucursala nr. 46 Briceni, Structura Regională Nord

Ce ai de făcut:

 

  • Elaborarea şi monitorizarea aplicării planului de acţiuni comerciale, coordonarea procesului de vânzare şi promovare a produselor bancare;
  • Gestionarea şi motivarea echipei sucursalei;
  • Asigurarea repartizării bugetului pe vânzători şi realizarea acestuia în conformitate cu obiectivele comerciale ale Grupului;
  • Administrarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de clienţi/produse/servicii ale sucursalei;
  • Gestiunea riscurilor aferente activităţii Sucursalei.

 

 

Vom aprecia să ai:

 

  • Studii superioare economice;
  • Experiență bancară/financiară minim 3 ani;
  • Experienţa în domeniul creditării şi deservirii clienţilor;
  • Capacitate de animare şi gestionare a echipei;
  • Orientare către client şi capacitate de a răspunde rapid şi eficient solicitărilor clienţilor;
  • Capacitate de evaluare permanentă a performanţelor proprii şi a echipei;
  • Comunicare pozitivă, susţinerea şi promovarea schimbărilor;
  • Responsabilitate, flexibilitate şi implicare.
  • Cunoştinţe avansate de aplicare a MS Office;
  • Cunoașterea limbilor: română, rusă și engleză.

 

 

 

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A.

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@mobiasbanca.md  
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 337

Joburi Suport

Analist, Departamentul Managementul Sistemelor Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Extragerea si prelucrarea ulterioara a datelor, analiza informației obținute, perfectarea rapoartelor zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale si anuale, conform necesitaților subdiviziunilor băncii;
  • Asigurarea elaborării și prezentarea rapoartelor periodice privind performanțele înregistrate de către Bancă, unificând metodele și definițiile aplicate pentru indicatorii comerciali, financiari și de risc;
  • Procesarea informațiilor importante prin aplicarea tehnicilor de data mining, pentru obținerea de informații utile în activitatea Băncii;
  • Participarea la procesul de calcul și analiză a realizării, de către subdiviziunile Băncii, a indicatorilor de performanta stabiliți (KPI);
  • Participarea activă în proiectele Băncii care privesc aspecte cu impact în raportări;
  • Asigurarea suportului, prin furnizarea de date primare, în pregătirea Campaniilor de Marketing precum și evaluarea ulterioară a rezultatelor generate în cadrul acestora.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiența minimă de activitate bancară 1 an, preferabil în domeniul analitic;
  • Experiență în întocmirea diverselor tipuri de rapoarte;
  • Cunoașterea limbii engleza – nivel începător;
  • Cunoștințe informatice: MS Office la nivel mediu/avansat;
  • Cunoștințe baze de date (MS SQL, Oracle) constituie un avantaj;
  • Cunoștințe în Data Mining si Power BI constituie un avantaj;
  • Studii superioare cu profil economic și/sau tehnic.

Incasator

Ce ai de făcut:

  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/ de la Banca Națională, Băncile Comerciale, subdiviziunile Băncii și Agenții economici;
  • Asigură verificarea și pregătirea, primirea și transportarea - valorilor la exportul de valuta sau asigură predarea valorilor în valută la import numerar;
  • Asigură alimentarea/ descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site  conform DNI în vigoare;
  • Coordonează activitatea zilnică a echipei de încasare în caz de înlocuire a încasatorului coordonator;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici) conform rutelor și graficilor stabilite;
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale sau depozitarea sigură a acestora în Tezaurul Serviciului Încasare;
  • Asigură integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților și altor părți interesate, elaborează propuneri pentru optimizarea/ îmbunătățirea proceselor aferente prestării serviciilor de încasare.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

 

Șofer-Incasator

Ce ai de făcut:

  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne.
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

Ofițer, Secția Arhivă Electronică

Ce ai de făcut:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii/optimizării calității completării dosarelor clienților;
  • Asigură feedback-ul în activitatea de raportare a procesului de verificare dosare în Rețea;
  • Monitorizează echipa în vederea acordării suportului la verificarea dosarelor clienților;
  • Monitorizează realizarea măsurilor pentru optimizarea dosarelor clienților;
  • Participă şi coordonează elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea;
  • Participă la formarea & instruirea echipei Task Force în domeniile de Intrare în Relație cu Banca și conceptului Cunoașteți Clientul;
  • Asigură suportul personalului din Task Force cu privire la raportarea nivelului de realizare a indicatorului de verificare a dosarelor clienților în Rețea.

 

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare (profil economic constituie un avantaj);
  • Experienţa de munca în sistemul bancar (nu este obligatorie, dar prezinta un avantaj);
  • Cunoaşterea limbii romane, ruse (engleza - optional);
  • Cunoştinţe informatice: MS Office,
  • Responsabilitate și implicare
  • Abilități de gestionare eficientă a timpului
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

 

Manager Produse Digitale

Ce ai de făcut:

  • Gestionarea produselor / serviciilor digitale din gama retail prin prisma funcționalităților tehnice, precum și a performanței indicatorilor financiari;
  • Elaborarea și dezvoltarea ofertei aferente produselor și serviciilor digitale raportate la necesităţile clienţilor, resursele băncii şi oportunităţile de pe piaţă într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Analiza pieței și a principalilor competitori, în contextul acțiunilor de marketing şi a campaniilor promoționale planificate spre lansare pentru produsele digitale din segmentul retail;
  • Elaborarea și implementarea măsurilor de majorare a gradului de utilizare a produsului / serviciului digital deținut de clientul persoană fizică, precum și de creștere a fidelității clientului față de produsele Băncii;
  • Revizuirea periodică și analiza posibilității de revizuire a prețurilor aferente produselor și serviciilor digitale;
  • Elaborarea fluxurilor de vânzare a produselor bancare prin serviciile de deservire la distanță.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Experienţa  de muncă în sistemul bancar;
  • Experiență în domeniul serviciilor digitale;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul produselor bancare destinate persoanelor fizice.


Șef Secție Daily and Banking Products

Ce ai de făcut:

  • Gestionarea și implicarea personală activă în procesul de elaborare/gestiune/dezvoltare a ofertei de produse a băncii raportate la necesitățile clienților, resursele băncii şi oportunităţile pe piaţa într-un mod superior competitorilor băncii;
  • Gestionarea procesului de creare şi evoluţie a produselor (ofertelor) sau serviciilor cu propuneri de modificări de preţuri aferente;
  • Gestionarea procesului de elaborare/contribuire/actualizare a DNI aferente produselor gestionate;
  • Gestionarea şi controlul executării procesului de parametrizare a produselor gestionate în sistemul informațional al Băncii și alte aplicații.
  • Gestionarea și controlul procesului de elaborare a Cerințelor de dezvoltări IT (Business Requirement) legate de servicii de deservire la distanță;
  • Participarea la sesiuni de formare a personalului băncii pentru produsele noi;
  • Participarea la elaborarea și gestionarea procesului de realizare a planului de marketing și implicarea în promovarea a produselor gestionate.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoaşterea cadrului normativ financiar-bancar;
  • Cunoaşterea tehnologiei produselor bancare, inclusiv inovațiilor IT aferente acestora;
  • Cunoşterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (Excel, Word, Power Point, Internet Explorer);
  • Cunoașterea la nivel avansat limbilor română, rusă, engleză;
  • Experienţă minimă de 3 ani în cadrul domeniului financiar-bancar (produse bancare din segmentul pieţei persoanelor juridice).


Manager Campanii, Marketing

Ce ai de făcut:

  • Vei lansa și monitoriza campanii de marketing pentru produsele și serviciile băncii;
  • Vei planifica și urmări KPI-urile de marketing pentru atingerea obiectivelor pe termen lung;
  • Vei identifica modalitățile de optimizare a campaniilor, pentru a eficientiza comunicarea cu publicul țintă;
  • Vei lansa inițiative de optimizare a eforturilor și costurilor de marketing;
  • Vei participa la elaborarea planurilor, bugetului și strategiei de marketing;
  • Vei scrie articole pentru presă, descrieri de produse, texte pentru site etc. și vei contribui la dezvoltarea și implementarea planurilor de comunicare comercială.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în ştiinţele comunicării, marketing sau domenii aferente;
  • Experienţă de muncă în domeniul marketing de cel puțin 2 ani;
  • Pasiune pentru marketing, comunicare și noutățile din domeniu (tendințe, tehnologii etc.);
  • Abilităţi excelente de comunicare verbală şi scrisă, de relaționare și comunicare;
  • Un spirit creativ, proactiv și perseverent în soluționarea sarcinilor complexe;
  • Abilități analitice, de planificare, organizare și orientare spre rezultat;
  • Un discurs fluent în româna și rusă. Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat va constitui un avantaj.


Coordonator Marketing

Ce ai de făcut:

  • Vei participa la elaborarea strategiilor și bugetului de marketing;
  • Vei participa la planificarea, executarea și evaluarea campaniilor de promovare;
  • Vei superviza utilizarea eficientă a resurselor aferente activității de marketing, vei monitoriza cheltuielile și vei asigura reconcilierea informațiilor între subdiviziuni;
  • Vei fi gestiona parteneriatele cu furnizorii externi de produse și servicii;
  • Vei fi gestiona procesul de achiziție și distribuție a materialelor aferente activităților de promovare

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență de muncă de cel puțin 1 an în poziții similare,
  • Experiența de colaborare cu agenții de creație, publicitate, organizare de evenimente, tipografii etc, va constitui un avantaj
  • Studii universitare în Economie, Administrarea Afacerilor, Marketing.
  • Responsabilitate și orientare spre rezultat
  • Abilități analitice, de organizare și planificare
  • Creativitate, perseverență și atenție la detalii;
  • Competențe excelente de relaționare și comunicare;
  • Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
  • Conectat la noutățile din domeniu (tendințe, tehnologii etc.)


Communication Expert | HR

Well, te sa

Dacă ești aici, ar presupune c-ai fi bun în tot ce vizează comunicarea eficientă și organizarea campaniilor de informare. Sperăm c-ai să fii happy să participi la elaborarea și implementarea strategiei de comunicare a întregii Bănci.

Ce ai de făcut:

  • Scrii, redactezi și traduci comunicate interne, alte publicații interne;
  • Implementezi campanii de informare;
  • Participi la elaborarea și implementarea Strategiei de comunicare a instituției;
  • Participi la crearea și actualizarea producției materialelor promoționale și informaționale cu sigla băncii;
  • Colaborezi cu furnizorii de servicii publicitare, agenții de creație;
  • Acorzi suport în promovarea brand-ului de angajator, prin crearea campaniilor de comunicare și promovare;
  • Participi la sesiunile de formare pe subiecte ce țin de comunicare internă;
  • Elaborezi materiale pentru a fi plasate pe platforma internă a Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Experiență minimă de 3 ani cu responsabilități similare acestui post în cadrul unei instituții bancare;
  • Abilităţi de comunicare scrisă şi orală;
  • Capacităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și termeni restrânși;
  • Spirit creativ și curios de a învăța lucruri noi;
  • Abilități de comunicare și colaborare transversală.

Dacă ești persoana entuziastă, care știe cum să construiască un brand de angajator puternic și să se asigure că atragem și angajăm cei mai calificați oameni din jur, te invităm cu drag să aplici CVul la recrutare@otpbank.md

Iar noi, aici pentru tine în a-ți oferi răspunsuri la tot ce e important.


 

Coordonator Proiecte-Suport

Ce ai de făcut:

  • Acordarea suportului privind identificarea şi formalizarea cazurilor de erori sau incidente funcţionale al core-bankingului, precum și ale altor aplicații/sisteme bancare din gestiune;
  • Gestiunea planificărilor/lucrărilor privind elaborarea, organizarea şi derularea de testare funcţională şi omologare bancară aferente aplicaţiilor bancare;
  • Acordarea suportului privind versiunile de livrare în teste şi producţie aferente mentenanţei evolutive şi corective core-banking;
  • Monitorizarea asigurării unor termeni rezonabili de corecţie (prin dezvoltare, testare funcţională şi omologare bancară) a incidentelor funcţionale aferente core-bankingului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT; 
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar constituie un avantaj; 
  • Experiența în gestiunea proiectelor va fi un avantaj; 
  • Cunoștințe medii/avansate ale limbii engleze;
  • Cunoștințe temeinice profil tehnic;
  • Gândire inovativă, capacitate de analiză şi sinteză, judecată rapidă;
  • Rezistenţă la sarcini repetitive şi situaţii de stres;
  • Flexibilitate şi autodezvoltare.


Joburi Control

Numele funcției, Secția, Denumirea Departamentului

Lorem ipsum dolor sit amet: Consectetur adipiscing elit

Aliquam varius augue vitae laoreet hendrerit:

  • Nunc quis tempor urna
  • Vivamus ullamcorper tincidunt justo et aliquet.
  • Duis sem tortor, ultricies in augue sit amet, venenatis fermentum nibh.
  • Suspendisse fermentum lacus sem, sit amet rutrum ipsum commodo et.
  • Maecenas congue feugiat nibh varius sagittis
  • Sed vel scelerisque nulla
  • Maecenas vestibulum semper venenatis
  • Integer ornare dictum velit, ut luctus leo ornare vitae


Etiam volutpat metus id elit euismod mollis:

  • Aenean in interdum turpis
  • Curabitur quis blandit metus, id bibendum turpis
  • Cras eu maximus magna
  • Phasellus cursus nunc neque, id viverra quam elementum id
  • Praesent tempor nisl vitae libero pretium ultrices


Fusce vestibulum fringilla tortor quis rhoncus:

  • Duis sit amet ultrices mi
  • Pellentesque sed orci tempor, fringilla ligula at, auctor odio
  • Nullam in tellus sapien
  • Aenean eget maximus arcu, vitae dictum mauris


Auditor

Ce ai de făcut:

• Participă la misiunile de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
• Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în aceste activităţi;
• Obţine, analizază şi evaluează informaţii pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
• Raportarea observaţiilor şi propunerea recomandărilor pentru corecţia condiţiilor nesatisfăcătoare; îmbunătăţirea operaţiunilor şi reducerea cheltuielilor;
• Efectuează controlul asupra îndeplinirii hotărîrilor luate şi a recomandărilor privind lichidarea neajunsurilor şi încălcărilor, depistate in cadrul controalelor de audit extern şi intern, inclusiv controalele realizate de către BNM şi alte instituţii;
• Participă la elaborarea programelor de control şi formarea dosarelor misiunilor de audit.
 
Vom aprecia să ai:

• Studii superioare în domeniul financiar/economic;
• Cunoaşterea actelor normative, a regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor emise de Banca Naţională a Moldovei si legilor ce ţin de activitatea instituţiilor financiare;
• Cunoaşterea sistemelor de control intern în cadrul instituţiilor financiare;
• Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de consultanţă de cel puţin 1 an;
• Experienţă în efectuarea auditului şi analizei financiare în cadul băncilor/şi sau instituţiilor financiare;
• Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access);
• Cunoaşterea obligatorie la nivel avansat a limbilor: română, rusă, engleză.

Specialist Carduri Senior, Securitate Carduri Bancare

Ce ai de făcut:

  • Prevenirea și combaterea fraudelor în activitatea de emitere și acceptare la plată a cardurilor, limitarea unor eventuale pierderi din operațiuni frauduloase cu carduri bancare;
  • Monitorizarea operațiunilor efectuate cu cardurile bancare, prevenirea și identificarea operațiunilor frauduloase, a tentativelor de fraudă;
  • Analizarea riscurilor legate de activitatea cu carduri bancare;
  • Tratarea reclamațiilor clienților legate de activitatea cu carduri bancare, gestionarea și soluționarea procedurilor de dispută (chargeback, second presentment etc.) privind contestarea tranzacțiilor aferente cardurilor bancare;
  • Analizarea tendințelor și cauzelor activității frauduloase cu carduri bancare și elaborarea rapoartelor specializate ;
  • Participarea la raportări interne și externe (către Grupul OTP) privind domeniul securității cardurilor bancare.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoștințe privind modul de funcționare a cardurilor și al operațiunilor cu carduri, a reglementărilor sistemelor internaționale de plăţi Visa/Mastercard- un avantaj.
  • Experienţă minimă de 2 an în cadrul domeniului financiar-bancar ;
  • Cunoașterea limbilor română, ruse,  engleze - avansat;
  • Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Reacție promptă , găsirea și propunerea unor soluții rapide și cît mai corecte d.p.d.v. al riscului ;
  • Orientare spre proces și rezultat;
  • Abilități de comunicare si cooperare.

 

Joburi IT

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente

Ce ai de făcut:

  • Configurare, testare și suportul IP Telefoniei și a serviciilor aferente;
  • Configurare, testare și suportul echipamentelor LAN/WAN și a serviciilor aferente;
  • Mentenanța și suportului rețelei LAN/WAN a companiei;
  • ldentificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor de rețea;
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email și a altor servere de aplicații Tn producție;
  • Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de muncă minimă de 3 ani
  • Cunoașterea tehnologiilor moderne și a noilor tehnologii apărute de comunicație;
  • Cunoașterea sistemelor de operare;
  • Cunoașterea: network switching, network routing, dynamic routing, TCP/IP OSI Model, VLAN Trunking;
  • Cunoașterea a rețelelor de tip WAN, LAN, MAN;
  • Cunoașterea tehnicilor de securitate informațională;
  • Cunoașterea limbilor romana, engleza, rusa.


Administrator bază de date, Secția Centrul de Exploatare, Departamentul Tehnologii Informaționale

Ce ai de făcut:

  • Instalarea Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date, crearea bazei de date;
  • Definirea utilizatorilor şi nivelelor de acces la baza de date;
  • Stabilirea strategiei de integritate a bazei de date;
  • Administrarea performanţelor bazei de date;
  • Administrarea măsurilor de securitate şi confidențialitate a datelor;
  • Întreținerea bazei de date şi a Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date;

 

Vom aprecia să ai:

  • Experienţă în domeniu Tehnologiilor Informaționale – min. 1 an;
  • Studii superioare în Domeniul Tehnologiilor Informaționale;
  • Cunoştinţe în limbaje de programare, medii si alte tehnologii moderne de programare;
  • Cunoştinţe în sisteme de gestiune a bazelor de date;
  • Cunoştinţe în tehnologii moderne de asigurare a continuitatii şi backup;
  • Cunoaşterea regulilor şi a noţiunilor de securitate informaţională;
  • Cunoaşterea sistemelor operaţionale din familia Linux,Windows;
  • Experiență În domeniul Tehnologiilor Informaţionale bancare – va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română, engleza, rusă.

 

Administrator de sistem, Secția Rețea și Echipamente

Ce ai de făcut:

  • Configurarea, testarea şi suportul echipamentelor LAN/WAN şi a serviciilor aferente;
  • Consultarea administratorilor de sisteme informatice asupra problemelor apărute;
  • Controlul fluxului de date bancare prin intermediul reţelei (divizarea priorităților pe fluxuri de date, validarea fluxurilor noi, etc.);
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email şi a altor servere de aplicaţii în producţie;
  • Reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configuraţie de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare şi experienţă în domeniul IT de minimum 2 ani;
  • Cunoaşterea sistemelor operaţionale server Windows, Linux;
  • Cunoaşterea sistemelor MS - Active Directory, Exchange, WSUS;
  • Cunoaşterea sistemelor backup - Tape Library;
  • Cunoaşterea sistemelor de virtualizare - VM Ware;
  • Experienţa în domeniul bancar de minimum 1 an va constitui un avantaj;
  • Cunoștințe tehnice în domeniul Tehnologiilor Informaționale.