Picture

Cariera la Mobiasbanca

Află mai multe despre posturile vacante la Mobiasbanca - OTP Group. Abia așteptăm să te cunoaștem!

Posturi vacante

Suntem o echipă tânără și dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat.
Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.


Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicala suplimentară;
  • Tichete de masă;
  • Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.



Pune-ţi cariera pe upgrade cu Mobiasbanca - OTP Group!

Te invităm să aplici CV-ul la recrutare@mobiasbanca.md

(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)

Dacă nu ai identificat o funcție vacantă pentru domeniul tău de pregătire profesională, expediază CV şi, în funcție de disponibilitățile pentru funcțiile necesare în noile proiecte, te contactăm noi.
Ne va face plăcere să te cunoaștem și să facem echipă comună!

Joburi Business

Dealer Operațiuni Monetare

Misiune post: Efectuarea operațiunilor pe piața interbancară internă și externă. Efectuarea operațiunilor pe piața valorilor mobiliare. Raportarea externă către BNM, CNPF și internă către conducerea și subdiviziunile Băncii.

Ce ai de făcut:

  • Atragerea și plasarea resurselor pe piața interbancară locală și externă;
  • Efectuarea operațiunilor cu valori mobiliare de stat și corporative;
  • Raportarea către Banca Naţională a Moldovei privind operațiunile efectuate pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare de stat;
  • Raportarea către Comisia Națională a Pieței Financiare privind activitatea băncii pe piața valorilor mobiliare corporative;
  • În comunicarea cu clienții băncii să utilizeze exclusiv canale de comunicare permise de DNI în vigoare
  • Raportarea internă către conducerea și subdiviziunile Băncii privind operațiunile efectuate;
  • Elaborarea procedurilor interne ale secției, ce țin de efectuarea operațiunilor pe piața interbancară și piața valorilor mobiliare;
  • Contribuirea la pregătirea rapoartelor și realizarea proiectelor în domeniul operațiunilor FOREX;
  • La indicația șefului subdiviziunii va exercita în aceasi unitate unele atribuții de muncă ale unui salariat temporar absent.


Vom aprecia să ai:

  • Studii economice superioare;
  • Experienţa în domeniul bancar min. 2 ani;
  • Cunoaşterea Platformei Unice de Tranzacționare și terminalului Bloomberg, Platformei DCU va fi un avantaj;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor BNM și Ministerului Finanțelor al Moldovei privind activitatea pe piața interbancară și pe piața valorilor mobiliare de stat;
  • Cunoașterea Regulamentelor și Instrucțiunilor CNPF privind activitatea pe piața valorilor mobiliare corporative (deținerea Certificatului de calificare a specialistului în domeniul valorilor mobiliare va fi un avantaj);
  • Posedarea liberă a limbilor română, rusă şi engleză;
  • Cunoştinţe ale MS Office la nivelul utilizatorului avansat.

Operator Ghişeu Universal

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  • Experienţa unui grup internaţional;
  • Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  • Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  • Asigurare medicală suplimentară;
  • Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.


Ce ai de făcut:

  • Efectuarea operaţiunilor de casă în numerar și prin virament pentru clienţii băncii;
  • Promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor băncii.


Vom aprecia sa ai:

  • Studii superioare sau medii de specialitate în domeniul economic/financiar;
  • Experienţă în relaţia cu clienţii, gestiunea numerarului, (într-o funcţie similară va fi un avantaj);
  • Cunoştinţe de utilizator în aplicare MS Office;
  • Abilităţi de comunicare şi  orientare spre client;
  • Atenţie la detalii.

 

Agent Vânzări | Chișinău, Bălți, Soroca, Cahul

Misiune post: Participarea în elaborarea, promovarea, animarea și monitorizarea acțiunilor comerciale îndreptate spre creșterea vânzărilor prin canalele alternative (POS, Bank at Work, Agenți de vânzare, etc.) și atingerea obiectivelor comerciale stabilite.

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare.


Responsabilităţi de bază:

  • Identificarea clienților potențiali și a oportunităților de vânzare în afara sediilor Băncii;
  • Promovarea serviciilor și produselor băncii într-o manieră profesională, în conformitatea cu reglementările în vigoare;
  • Atragerea clienților și inițierea procesului de încheiere a relațiilor de afaceri noi;
  • Identificarea necesităților clienților și propunerea soluțiilor financiare optime, prin adaptarea comercializării produselor la condițiile pieței;
  • Participarea la acțiuni de animare comercială ale băncii: întâlniri cu clienții, prezentări, expoziții, evenimente, etc.;
  • Oferirea de asistență clienților în procesul de vânzare;
  • Administrarea și asigurarea respectării tuturor obiectivelor de vânzare;
  • Monitorizarea tuturor solicitărilor clienților și asigurarea procesării/rezolvării acestora;
  • Menținerea cunoștințelor despre toate produsele și serviciile de pe piață, pentru a cunoaște toate avantajele și dezavantajele pentru diverse produse/servicii;
  • Gestionarea eficientă și corectă a diverselor documente pentru toate sursele de vânzare;
  • Respectarea tuturor măsurilor legate de securitate și confidențialitatea datelor clienților.


Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Experiență în domeniul domeniul vânzărilor;
  • Program de muncă flexibil;
  • Cu spirit de inițiativă, proactivitate, creativitate și implicare;
  • Cu spirit de responsabilitate, organizare și orientare spre eficiență;

 

Specialist Creditare Persoane Fizice

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane fizice.

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj.

Specialist Creditare Persoane Juridice

Misiune post: Dezvoltarea directă a relaţiilor comerciale cu clienţii şi prospectarea pieţei clienţilor persoane juridice.

Ce ai de făcut:

  • Analiza pieţii, identificarea şi atragerea clienţilor potenţiali;
  • Monitorizarea permanentă a portofoliului de clienţi, aplicând criteriile de segmentare;
  • Analiza gradului de încadrare a clientului în criteriile de eligibilitate pentru produsele bancare;
  • Vânzarea produselor şi serviciilor bancare.


Vom aprecia sa ai:

  • Experienţă în domeniul bancar sau în domenii conexe;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office;
  • Cunoaşterea limbii engleze va constitui un avantaj;
  • Permis conducere cat. B.

Manager relații clienți SME, IMM

Ce ai de făcut:

  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii IMM cu abordare non retail; corespondenţa cu clienţii Băncii;
  • Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii IMM cu abordare Non Retail către organele de decizie;
  • Responsabil de realizarea obiectivelor individuale stabilite și de calitatea portofoliului de credit din gestiune;
  • Aprecierea nivelului de risc şi a gradului de rentabilitate a serviciului oferit;
  • Perfectează rapoarte de activitate: echiparea clienţilor, vizite la prospecti, urmărirea atragerii la bancă.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice / financiar-bancare;
  • Experienţa în deservirea/comunicarea cu clienţii minim 2 an în sistemul bancar;
  • Cunoaşterea legislaţiei în vigoare;
  • Cunoaşterea limbilor – română, rusă (engleza va constitui un avantaj);
  • Cunoştinţe avansate în sistemele și aplicațiile informatice (Word, Excel, Power Point).


Manager Relații Clienți Corporativi, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Suport în atragerea clienţilor noi din categoria Large Corporate, precum şi în menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Contribuție personală la stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; comunicarea și corespondenţa de afaceri cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi în atenția organelor de decizie; monitorizarea derulării a relaţiei contractuale cu clienţii;
  • Participarea în cadrul proiectelor de dezvoltare ale Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Experienţa de muncă în sistemul bancar minim 1 an;
  • Studii superioare cu profil economic;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse și engleze


Joburi Suport

Șofer-Încasator, Secția Încasare Numerar

Pentru cel mai bun candidat, venim să oferim beneficii extra-salariale:

  •  Experienţa unui grup internaţional;
  •  Un portal Intranet cu informaţii de specialitate şi un catalog bogat de cursuri pentru dezvoltare;
  •  Achizionarea produselor Băncii în condiţii preferenţiale;
  •  Asigurare medicala suplimentară;
  •  Tichete de masă în valoare de 45 lei per fiecare zi lucrătoare;
  •  Avantaje financiare sub formă de prime de sărbători, bonusuri colective şi individuale.
 
Ce ai de făcut:
  • Conduce în siguranță transportul special al băncii destinat transportării valorilor în conformitate cu regulamentul circulației rutiere;
  • Efectuează controlul sistematic al pregătirii tehnice de exploatare a transportului auto special;
  • Respectă actele cu privire la exploatarea transportului auto, staționarea acestuia și normele de conducere;
  • Îndeplinește funcțiile de serviciu al încasatorului în cazul înlocuirii acestuia, și anume:
  • Asigură pregătirea, primirea, predarea și transportarea valorilor către/de la Banca Națională, Băncile Comerciale și subdiviziunile Băncii;
  • Asigura colectarea și transportarea valorilor de la Agenții economici;
  • Asigură verificarea, primirea, transportarea și predarea valorilor in cadrul operațiunilor de export/import a valutei străine;
  • Asigură alimentarea/descărcarea ATM-urilor/ MBA off-site conform DNI în vigoare;
  • Asigură evidenta stricta a deplasării la punctele de colectare (Agenți Economici);
  • Asigură predarea numerarului în Tezaurul Central al Băncii la întoarcerea de pe rută pe parcursul zilei operaționale;
  • Asigură depozitarea genților cu numerar în afara zilei operaționale;
  • Asigura integritatea genților cu valori încasate, pentru care poartă răspundere materiala deplina;
  • Asigură confidențialitatea informațiilor și a datelor referitoare despre numerarul primit/ predat și transportat;
  • Îmbunătățește continuu performanțele proceselor sale, inclusiv prioritatea acordată satisfacției necesităților și așteptărilor clienților.
  • Respectă strict prevederile legislației în vigoare și documentelor normative interne.
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea băncii.
Vom aprecia să ai:
  • Studii superioare incomplete sau speciale;
  • Experiență de muncă în domeniu;
  • Cunoașterea limbilor: române, ruse;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale;


Specialist Junior Mentenanță, Secția Imobiliară

Misiune post: Asigurarea stării funcționale a infrastructurii și fondului imobiliar și bunurilor Băncii.


Ce ai de făcut:

  •  Coordonează lucrările ce țin de menținerea în stare funcțională a elementelor tehnice de infrastructură ale Băncii, ce îi aparțin sau sunt luate în arendă/folosință, inclusiv clădiri și construcții, linii de comunicații, sisteme de aprovizionarea cu energie, gazificare, căldură și apă, sisteme de canalizare, ventilare etc;
  •  Coordonează lucrările ce țin de deservirea curentă și reparații minore a infrastructurii Băncii (sistemelor de aprovizionare cu energie electrică, gazificare, căldură și apă, sisteme de canalizare, ventilare, filtrare de apă);
  •  Asigură conectarea generatoarelor în caz de deconectări electrice (inclusiv transportarea generatoarelor mobile);
  •  Contribuie la organizarea procesului de instalare fizică a ATM-urilor Băncii;
  •  Oferă control și monitorizarea fondului imobiliar, planificarea lucrărilor de mentenanță;
  •  Prezintă și actualizează programul de lucrări pentru pregătirea sucursalelor pentru sezonul rece și cald cu obținerea permisului de exercitare de la autoritățile abilitate;
  •  Pregătește programul de reparații medii și majore cu calcularea bugetelor necesare pentru aceste lucrări spre aprobare și includerea in bugetele anuale de OPEX şi CAPEX.

Vom aprecia să ai:

  •  Studii superioare sau medii cu profil tehnic.
  •  Experiență de muncă minimă de 3 ani.
  •  Cunoașterea actelor legislative și normative în vederea reglementării următoarelor domenii: construcții, electricitate, gazificare, ş.a.
  •  Cunoașterea caracteristicelor tehnice şi constructive principiale în domeniul: construcțiilor, sistemelor electrice, ş.a.
  •  Cunoaștere condițiilor tehnice de exploatare a încăperilor;
  •  Cunoştinţe de baza de aplicare a MS Office (Word, Power Point);
  •  Cunoașterea limbilor: romană, rusă, engleză.
  •  Posedarea permisului de conducere (cu disponibilitate pentru deplasări);
  •  Abilităţi analitice şi de sinteză;
  •  Mobilitate, flexibilitate;
  •  Orientare spre rezultat.



Analist, Departamentul Raportare financiară

Ce ai de făcut:

  • Participarea la perfectarea rapoartelor financiare și prudențiale către Group: IFRS, COREP etc;
  • Participarea la perfectarea rapoartelor financiare și prudențiale către BNM: (FINREP, COREP);
  • Urmărește încadrarea în indicatorii prudențiali;
  • Participarea la perfectarea rapoartelor IFRS;
  • Asigură relația cu auditorii Băncii.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare cu profil economic;
  • Experienţă în domeniul financiar/bancar nu mai puţin de 1 an va constitui un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei bancare, IFRS, capacitatea de analiză a indicatorilor activităţii bancare;
  • Cunoştinţe informatice: MS Officer, Excel;
  • Gîndire analitică şi abilităţi de comunicare;
  • Abilităţi de prioritizare corectă a sarcinilor;
  • Cunoaşterea limbilor engleză.

Analist Departamentul Strategie, Planificare și Control, Divizia Financiară

Responsabilităţi principale:

  • Prelucrează informaţia financiară, face analize pe baza acesteia şi elaborează rapoarte financiare (e.g., profit & pierdere, bilanţ, cashflow, etc.);
  • Asistă la pregătirea bugetului pentru următoarea perioadă financiară a băncii;
  • Utilizează informaţia financiară pentru a identifica riscurile şi oportunităţile pentru afacere precum şi pentru a elabora recomandări pentru îmbunătăţiri / soluţionarea continuă a problemelor;
  • Participarea în procesul de previzionare (săptămânal, lunar și pe termen lung) prin analiza trendurilor afacerii şi alinierea acestora cu obiectivele corporative;
  • Prezintă date analitice în cadrul iniţiativelor de afacere pentru bancă.

 

Cerinţe:

  • Studii superioare profil economic (Contabilitate/Finanţe şi Bănci preferabil);
  • Cunoştinţe de bază de aplicare a MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Certificate adiţionale (MBA, ACCA)/cursuri, etc. aferente poziţiei vor fi considerate un plus;
  • Cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu;
  • Bune abilităţi analitice şi atenţie la detalii.



Analist Financiar Senior, Secția Analiză Financiară, Departamentul Large Corporate

Ce ai de făcut:

  • Analiza situațiilor financiare a debitorilor Băncii din categoria Large Corporate și estimarea capacității de plată și a bonității acestora;
  • Examinarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri de credit pentru clienții din categoria Large Corporate (tot spectrul facilităților de credit din portofoliul de produse ale Băncii);
  • Participarea la determinarea rating-ului de credit pentru debitorii băncii;
  • Formularea propunerilor pentru alte subdiviziuni şi organe competențe de decizie ale Băncii;
  • Participarea la structurarea tranzacțiilor de credit prin elaborarea documentației de credit;
  • Contribuția la examinarea și elaborarea documentelor normative interne care se referă sau au un impact asupra activităților efectuate de către Secţie.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar/ economic;
  • Cunoştinţe în domeniul financiar-bancar, economice;
  • Cunoaşterea limbilor româna, engleză, rusă;
  • Experienţă de lucru în domeniul financiar-bancar nu mai puţin de 2 ani, preferabil în domeniul de analiză financiară;
  • Cunoașterea bună a aplicațiilor MS Office : Word, Excel.


Expert Comunicare Internă, HR

Ce ai de făcut:

  • Scrie, redactează și traduce comunicate interne, alte publicații interne;
  • Organizează evenimente interne și externe;
  • Implementează campanii de informare;
  • Supervizează producţia obiectelor promoţionale cu sigla băncii;
  • Colaborează cu furnizorii de servicii publicitare, agenții de creație;
  • Acordă suport în promovarea brand-ului de angajator, prin crearea campaniilor de comunicare și promovare;
  • Participă la sesiunile de formare pe subiecte ce țin de comunicare internă.

 

Vom aprecia să ai:

  • Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post;
  • Abilităţi de comunicare scrisă şi orală;
  • Capacităţi de organizare şi planificare;
  • Abilităţi de lucru în echipă şi individual;
  • Spirit creativ și curios de a învăța lucruri noi;
  • Abilitati de comunicare si cooperare.


Specialist Decontări, Transferuri

Ce ai de făcut:

  • Efectuarea achitărilor reciproce cu beneficiarii prestatori de servicii și gestionarea conturilor destinate decontărilor cu beneficiarii;
  • Perfectarea facturilor de expediţie şi a altor documente aferente comisioanelor percepute de la beneficiari;
  • Generarea, verificarea şi transmiterea către beneficiari a registrelor cu informaţie zilnică şi lunară pe suport hârtie şi a fişierelor electronice;
  • Evidenţa, investigarea şi corectarea erorilor, a divergentelor şi a altor chestiuni ce ţin de plăţile efectuate/ridicate de persoanele fizice la ghişeele băncii;
  • Corespondența cu beneficiarii prestatori de servicii privind decontările reciproce efectuate, pe conturile aferente decontărilor cu partenerii prestatori de servicii, şi perfectarea rapoartelor respective;
  • Monitorizarea distribuirii platilor dispuse de CNAS.

 Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare economice, financiar-bancare;
  • Experiența de activitate în sistemul financiar-bancar minim 6 luni constituie un avantaj;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse, engleză;
  • Atenţie înaltă la detalii, minuţiozitate, gândire analitică;
  • Abilitate înaltă de verificare şi control;
  • Cunoştinţe informatice: MS Office.


Specialist Junior Personalizare Carduri

Ce ai de făcut:

  • Operează și gestionează procedurile zilnice pentru emiterea cardurilor si procesarea lunară de reemitere a cardurilor bancare a Băncii.
  • Pregătește fișierele de embosare (utilizate de soluția de personalizare pentru a produce cardurile bancare), PIN Mailer-ele și listele de distributie (borderouri) (pentru sucursale).
  • Gestionează generarea și tipărirea PIN Mailer-elor ptentru cardurile bancare a Băncii.
  • Generează rapoarte zilnice și periodice (lunar, trimestrial, anual) privind activitățile specifice activității cu carduri.
  • Participă la testarea, implementarea şi exploatarea unor noi module/funcționalități ce se pot adăuga sistemului de carduri pentru noi produse si servicii bancare.
  • Implementează versiunile anuale ale software-ului de gestionare a afacerii cu carduri pe domeniul său de gestiune.
  • Realizează procedurile zilnice de reflectare a sistemului de carduri cu contabilitatea băncii pe domeniul său de gestiune.
  • Participă la realizarea obiectivelor și a indicatorilor economici pe domeniul său de gestiune în concordanţă cu obiectivele şi strategia aprobată la nivelul Direcției/Departamentului.
  • Acționează pentru maximizarea profitului şi diminuarea riscului în activitatea desfășurată, pentru aplicarea politicilor de securitate bancară, în conformitate cu normele de lucru specifice.
  • Participă la întocmirea rapoartelor, analizelor, graficelor privind activitatea de emitere carduri desfășurată în cadrul Departamentului.

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoaşterea limbii române, ruse. Engleza – un avantaj;
  • Cunoaşterea legislaţiei în domeniul cardurilor şi a standardelor de contabilitate bancară;
  • Cunoştinţe informatice: MS Office. MS Windows, adaptarea rapidă la utilizarea soft-urilor specifice.
  • Cunoștințe tehnice: disponibilitatea și capacitatea de a interveni în lucrul tehnic a unor echipamente (mașini de embosat carduri) privind schimbarea unor consumabile, mentenanță.
  • Studii superioare tehnice (preferabil).
  • Experienţă, preferabil în activitate bancară şi/sau domenii IT/tehnice.
  • Lipsa antecedentelor penale.
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client.

 

Joburi Control

IT Specialist a Managementului de Risc

Căutăm un membru pasionat și energic al unei echipe care să joace un rol cheie în proiectele de dezvoltare.

 

Misiunea ta:

  • Ajustarea strategiei de aprobare a împrumuturilor în sistemul băncii în funcție de nevoile afacerii.


Beneficii:

  • Membru al grupului international OTP Group;
  • Asigurări private de sănătate și îngrijire pe termen lung;
  • Birou confortabil în centrul orașului;
  • Oportunități multiple de dezvoltare a carierei;
  • Posibilitatea de a obține certificare profesională;
  • Suport profesional de la colegii OTP Group;
  • Cursuri de limba engleza;
  • Activități motivaționale de consolidare a echipei;
  • Echipă inteligentă, tânără, prietenoasă și mediu de lucru pozitiv.

 

Sarcini:

  • Analiza cererilor de schimbare furnizate de managerii de portofoliu Risk. Elaborarea celui mai eficient mod de implementare.
  • Participarea la implementarea noilor tehnologii în fluxul de lucru pentru aprobarea împrumuturilor.
  • Pregătirea cerințelor de afaceri pentru echipa IT. Prezentarea riscurilor cu amănuntul în principalele proiecte de integrare și infrastructură IT ale băncii.

Educație: diplomă de licență; IT - avantaj.

 

Experiență profesională: Tehnologie de risc / Dezvoltare software / Inginerie algoritmică.

Aptitudini și cunoștințe:

  • Cunoașterea conceptelor bazei de date și experiența cu Microsoft SQL Server vor fi un avantaj;
  • Capacități de programare (Java sau Python sunt de preferat);
  • Limba engleză cel puțin la nivelul B1, capacitatea de a citi documentația tehnică și de a susține corespondența;
  • Cunoașterea activității de creditare cu amănuntul va fi un avantaj.

     


Numele funcției, Secția, Denumirea Departamentului

Lorem ipsum dolor sit amet: Consectetur adipiscing elit

Aliquam varius augue vitae laoreet hendrerit:

  • Nunc quis tempor urna
  • Vivamus ullamcorper tincidunt justo et aliquet.
  • Duis sem tortor, ultricies in augue sit amet, venenatis fermentum nibh.
  • Suspendisse fermentum lacus sem, sit amet rutrum ipsum commodo et.
  • Maecenas congue feugiat nibh varius sagittis
  • Sed vel scelerisque nulla
  • Maecenas vestibulum semper venenatis
  • Integer ornare dictum velit, ut luctus leo ornare vitae


Etiam volutpat metus id elit euismod mollis:

  • Aenean in interdum turpis
  • Curabitur quis blandit metus, id bibendum turpis
  • Cras eu maximus magna
  • Phasellus cursus nunc neque, id viverra quam elementum id
  • Praesent tempor nisl vitae libero pretium ultrices


Fusce vestibulum fringilla tortor quis rhoncus:

  • Duis sit amet ultrices mi
  • Pellentesque sed orci tempor, fringilla ligula at, auctor odio
  • Nullam in tellus sapien
  • Aenean eget maximus arcu, vitae dictum mauris


Numele funcției, Secția, Denumirea Departamentului

Lorem ipsum dolor sit amet: Consectetur adipiscing elit

Aliquam varius augue vitae laoreet hendrerit:

  • Nunc quis tempor urna
  • Vivamus ullamcorper tincidunt justo et aliquet.
  • Duis sem tortor, ultricies in augue sit amet, venenatis fermentum nibh.
  • Suspendisse fermentum lacus sem, sit amet rutrum ipsum commodo et.
  • Maecenas congue feugiat nibh varius sagittis
  • Sed vel scelerisque nulla
  • Maecenas vestibulum semper venenatis
  • Integer ornare dictum velit, ut luctus leo ornare vitae


Etiam volutpat metus id elit euismod mollis:

  • Aenean in interdum turpis
  • Curabitur quis blandit metus, id bibendum turpis
  • Cras eu maximus magna
  • Phasellus cursus nunc neque, id viverra quam elementum id
  • Praesent tempor nisl vitae libero pretium ultrices


Fusce vestibulum fringilla tortor quis rhoncus:

  • Duis sit amet ultrices mi
  • Pellentesque sed orci tempor, fringilla ligula at, auctor odio
  • Nullam in tellus sapien
  • Aenean eget maximus arcu, vitae dictum mauris


Data Risk Management Expert

Misiunea ta: Asigurarea gestiunii riscului de credit pe segmental de clienți retail. Realizarea expertizei şi sprijinul general în raport cu lucrul cu date, baze de date și raportare.

Ce ai de făcut:

  •  Lucrul cu date, primordial folosind SAS;
  •  Studiul structurii existente a datelor și a disponibilitatii acestora;
  •  Elaborarea de instrumente interne pentru diverse sarcini legate de prelucrarea datelor;
  •  Automatizarea rapoartelor existente, dezvoltarea unor noi;
  •  Furnizarea generării regulate a rapoartelor;
  •  Planificarea, proiectarea şi dezvoltarea infrastructurii de date a riscurilor de retail;
  •  Pregătirea cerinţelor de afaceri şi a cererilor;
  •  Participarea în cadrul proiectelor IT de integrare şi dezvoltare.

 

Vom aprecia să ai:

  •  Competențe în manipularea și raportarea datelor;
  •  Posesia SAS şi cunoștințe de bază a conceptelor de baze de date și SQL (capacitatea de a solicita date dintr-o bază de date existentă);
  •  Experiența cu Microsoft SQL Server și/sau Oracle - avantaj;
  •  Capacitatea de a algoritmiza sarcini;
  •  Competențe de programare;
  •  Cunoașterea afacerii de creditare cu amănuntul - avantaj.

     


Ofițer Conformitate

 Ce ai de făcut:

  • Analizarea produselor băncii în privinţa conformării acestora cu cerinţele legislaţiei şi normelor interne ale Băncii;
  • Contrubuie la organizarea cadrului de control intern de confidențialitate și protecția datelor
  • Asigurarea conformității cu legislatia națională;
  • Evaluarea riscului de conformitate si reputatie;
  • Monitorizarea riscurilor aferente protecției investorilor, consumătorilor si achizitiilor
  • Participarea la raportări interne și externe (către Grupul OTP) privind domeniul conformitate

 

Vom aprecia să ai:

  • Cunoștințe în domeniul conformitătii, eticii și riscului reputațional;
  • Cunoasterea limbei engleze – un avantaj;
  • Cunoaşterea practicilor naţionale şi internaţionale aferente conformității – un avantaj
  • Studii si experiență în domeniul Legal -un avantaj;
  • Orientare spre rezultate.
  • Abilitati de comunicare si cooperare.


Joburi IT

Administrator de rețea, Secția Rețea și Echipamente

Ce ai de făcut:

  • Configurare, testare și suportul IP Telefoniei și a serviciilor aferente;
  • Configurare, testare și suportul echipamentelor LAN/WAN și a serviciilor aferente;
  • Mentenanța și suportului rețelei LAN/WAN a companiei;
  • ldentificarea, diagnosticarea și rezolvarea problemelor de rețea;
  • Contribuirea la instalarea sistemelor internet, email și a altor servere de aplicații Tn producție;
  • Suportul/reînnoirea sistemelor de operare, instalarea de echipamente noi, crearea modificărilor de configurație de zi cu zi.

 

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare în domeniul Tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de muncă minimă de 3 ani
  • Cunoașterea tehnologiilor moderne și a noilor tehnologii apărute de comunicație;
  • Cunoașterea sistemelor de operare;
  • Cunoașterea: network switching, network routing, dynamic routing, TCP/IP OSI Model, VLAN Trunking;
  • Cunoașterea a rețelelor de tip WAN, LAN, MAN;
  • Cunoașterea tehnicilor de securitate informațională;
  • Cunoașterea limbilor romana, engleza, rusa.


System Analyst, IT

Ce ai de făcut:

  • Este responsabil de primirea și studierea cerințelor business (pregătite de Business Analyst) și crearea planului logic pentru dezvoltarea IT;
  • Analizeaza cerințele business și planifică modul de implementare (care ecrane ale aplicatiilor trebuie modificate și ce câmpuri suplimentare trebuie adăugate, care va fi flux de lucru și interfețele aplicate etc.)
  • Planifică funcționalitatea / stratul logic / fluxurile de lucru / ecranele / tabelele de date / interfețele și transformă cerințele de business în cerinte IT;
  • Planifică, definește și conduce (gestionează) testele de regresie / unitate / sistem / utilizator;
  • Responsabil cu suportul de nivel 2 si 3 pentru CORE Banking System.

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Cunoștințe profunde în straturi funcționale și logice ale unei aplicații IT / grup de aplicații;
  • Experiență în programe de implementare IT importante (înlocuirea sistemului bancar de bază, implementarea sistemelor bancare electronice etc.);
  • Cunoașterea metodologiilor relevante (PMP, SDLC, Agile);
  • Experiența in SQL, PL/SQL (nivel mediu) este de asemenea un avantaj.
  • Experiență în proiecte gestionate în mediul multinational;
  • Experiență în activități bancare și servicii IT bancare;
  • Abilități excelente de comunicare, management și prezentare.