E mult mai simplu să te ocupi de toate activitățile afacerii tale, atunci când ai la îndemână servicii simple și de încredere. Acum poți gestiona conturile bancare ale afacerii tale și efectua o multitudine de operațiuni de la distanță și în deplină siguranță, prin intermediul OTP Internet Banking.
OTP Internet Banking (aplicație de tip Internet Payments) poate fi accesat prin browser, de pe orice calculator sau tabletă conectate la Internet.
Avantajele tale
- Beneficiezi de un program prelungit de funcționare față de ghișeele băncii;
- Beneficiezi de siguranță sporită prin utilizarea celor mai avansate tehnologii de securitate pentru autentificare și pentru autorizarea tranzacțiilor;
- Ai acces nelimitat la conturile bancare de pe orice calculator sau tabletă conectate la Internet;
- Poți vizualiza soldul conturilor în timp real și descărca istoricul/detaliile tranzacțiilor, oricând ai nevoie;
- Deschizi on-line conturi curente, de economii sau depozit;
- Efectuezi transferuri de la cont la cont, prin simpla introducere a numelui Beneficiarului, către care ai mai făcut tranzacții;
- Execuți plăți de trezorerie și valutare, simplu și rapid;
- Creezi și gestionezi șabloane/modele de plăți și/sau transferuri așa cum îți dorești;
- Setezi plăți programate pentru furnizorii de servicii și alte plăți;
- Efectuezi schimburi valutare oricând ai nevoie*;
- Vizualizezi informația despre cardurile bancare și tranzacțiile efectuate;
- Vizualizezi informația despre credite;
- Comunici cu banca prin mesagerie securizată și prin Chat;
- Poți apela serviciul de asistență, oricând și în orice împrejurare;
- Poți localiza pe hartă cea mai apropiată Sucursală sau ATM.
Pentru a adera la serviciul OTP Internet Banking este necesar:
- să deții cel puțin un cont curent în monedă națională la OTP Bank
- datele companiei să fie înregistrate la Bancă, să fie actuale și valide.
*relațiile dintre Bancă și Client în cadrul serviciului OTP Internet Banking sunt reglementate de Condițiile Generale Bancare.
Aderarea de la distanță
- Descarcă cererea de aderare de la distanță si completează câmpurile hașurate în gri,
- Aplică semnătura electronică avansată și calificată și transmite cererea la adresa de email: business.support@otpbank.md
După aderare, accesează serviciul OTP Internet Banking urmând instrucțiunile pe care ți le-am pus la dispoziție în manualele de utilizare și în tutorialele noastre de pe YouTube.
Aderarea în sucursalele băncii
- Vino în sucursala de gestiune;
- Oferă Consilierului Personal toată informația necesare pentru conectarea la serviciul OTP Internet Banking și autentifică Cererea de aderare.
- Primești dispozitivele Token (dacă ai optat pentru acestea).
După aderare, accesează serviciul OTP Internet Banking urmând instrucțiunile pe care ți le-am pus la dispoziție în manualele de utilizare și în tutorialele noastre de pe YouTube.
Migrare clienți ce sunt abonați la Business Internet Banking
Mobias Token
Acum nu mai este nevoie să utilizezi un dispozitiv separat pentru a te autentifica sau autoriza tranzacții. Aplicația mobilă Mobias Token, disponibilă pe Google Play și App Store, înlocuiește dispozitivul de generare a parolelor unice - token fizic. Odată instalate pe același telefon, aplicațiile OTP Mobile Banking și Mobias Token interacționează automat, ceea ce te scapă de grija generării și copierii manuale a parolelor. Mobias Token te ajută să te conectezi și să autorizezi tranzacții în OTP Internet și Mobile Banking, utilizând cele mai avansate protocoale de securitate și tehnologii de tip Touch ID (scanare amprentă) / Face ID (recunoaștere facială).
Vezi cum poți activa aplicația urmărind aici un tutorial video.
Urmărește-ne pe YouTube
Pentru ca să te convingi cât este de ușor să accesezi noul serviciu OTP Mobile Banking, dar și să efectuezi o multitudine de operațiuni pe conturile tale, te invităm să vizionezi tutorialele noastre pe YouTube.
Documente necesare
- Cererea de aderare de la distanță
- Cererea de deschidere cont curent prin OTP Internet și Mobile Banking
- Cerere de emitere Card Business prin OTP Internet și Mobile Banking
- Cerere de înlocuire Card Business prin OTP Internet și Mobile Banking
- Cerere de regenerare Cod PIN la Card Business
- Document exemplu transfer salarial (XLSX)
- Document exemplu transfer salarial (CSV)
- Exemple Fișiere de import în OTP Internet Banking
- Chestionar persoană juridică
- Formular de negociere a cursului valutar
Serviciul de asistență
Poți obține mai multă informație apelând consilierul personal sau Serviciul Suport, de Luni până Vineri, în intervalul 08:30-17:30, la 022 812 555 sau pe business.support@otpbank.md pentru:
- Asistență în utilizarea serviciului
- Asistență în utilizarea Token-ului (dispozitiv și aplicație)
- Asistență 24/7, în caz de blocare a accesului Utilizatorilor sau a Token-ului
- Asistență pentru deblocarea accesului Utilizatorilor sau Token-ului
- Asistență pentru generarea Parolei (adiționale) de acces
- Solicitare de informații aferente setărilor Utilizatorilor în serviciu
- Solicitare de modificare date aferente administratorului serviciului din cadrul companiei